קופסה להפי האוור - כעת בהטבת השקה

אנשים של אנשים

פורסם ע"י meital azari בתאריך

אנשים זה הדבר שהכי מניע אותי בחיים. גם בתחום האישי וגם בקריירה. הרבה מאוד שנים עבדתי בבנק, ניהלתי יחידת השקעות וייעצתי לאלפי לקוחות בתחום הפיננסי. כל פעם כששאלו אותי מה את הכי אוהבת בתפקיד התשובה הראשונה שעלתה 'אנשים'. הקשר ללקוחות ברוב המקרים היה אישי, הרבה מעבר לכספים. לראות את האדם, להכיר אותו, להקשיב לצרכים ולמטרות כדי שהייעוץ יהיה הכי מדוייק ומוצלח עבורו. באיזשהו שלב הרגשתי שזה לא מספיק משמעותי עבורי לייעץ רק בתחום הפיננסי ובאופן טבעי הלב הוביל לתחום ייעוץ ארגוני ומשם די מהר נמשכתי לעולם הקסום של האימון האישי. הכי קרוב לאנשים. הדרך היתה סופר מאתגרת אבל כשנותנים ללב להוביל הוא לוקח אותנו למקומות הכי מדוייקים. התקופה המטורפת הזאת הרחיקה אותנו מאנשים, נגד הטבע של האנושות, רובנו אנשים של אנשים. התשוקה הגדולה שלי להמשיך לגעת בלב הובילה אותי לחשוב קצת מחוץ לקופסה, איך בכל זאת ניתן לאפשר לאנשים רגע לעצמם, רגע של ביחד, להתחבר, להתבונן, לדייק את הצרכים, יעדים וחלומות אישיים ומשותפים.

החזון שלי לעזור לאנשים לגלות מה בדיוק הם רוצים ולתת כלים איך להשיג את זה. מפה לשם הכנסתי את החזון לקופסאות מתנה, ערכות לוח חזון faith magic box.

גם בדרכי העצמאית הלקוחות שלי הרבה מעבר.

מתרגשת לשתף במילים פועמות ששלחה לי לקוחה מדהימה מהחוויה שלה עם ערכת לוח החזון.

המילים האלה נותנות אנרגיה להמשיך להעביר את זה הלאה. שמה את זה כאן כדי שלא אשכח ולו לרגע את החזון ושאנחנו אנשים של אנשים.

"מיטלי אהובה, ישבתי לי עם קפה משובח והקופסה המופלאה שלך, יצרתי לי את לוח החזון שלי לעסק שלי לשנה הקרובה בהתאם לתקופה הלא פשוטה הזו שעוברת עלינו. זו היתה חוויה מדהימה, מעצימה, מכוננת ומדייקת את הלב. תודה לך ועלייך מיטלי, איזה כייף שהכרנו ואת נוכחת בחיינו ולו רק בהשראה ובקסם שאת מהלכת עלינו ועל שאר העוקבות אחרייך בשקיקה". - אתי עובדיה

כל רגע הוא זמן מיוחד לבקש משאלות, לדייק את הדרך ולהגשים, כי באנו לחלום❣️

Love is power


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →


אין תגובות

השאר תגובה

שים לב, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני שיפורסמו.