ערכת תיק החלומות שלך - הטבת ינואר

faith and vision

פורסם ע"י meital azari בתאריך

דמיון. רעיון. מציאות. איך הכל התחיל?

לקחת רעיון שנולד מהדמיון, מגיע מאיזשהו צורך אישי, לתת לו משמעות וערך, ליצוק לתוכו תוכן, פרשנות ולהפוך אותו למציאות ,נשמע קל:)? לא תמיד. לפעמים מגיע בצ׳יק וצ׳ק כאילו נגע בו מטה קסם ולעתים דורש תהליך ארוך, זמן, השקעה, התמדה ונחישות. לא תמיד יודעים מראש אם יצליח, מה יהיה האפקט של זה אבל התשוקה, החיבור הרגשי לדבר הזה, המטרה והערך לאחר דוחפים קדימה לחקור, לנסות, לטעות, לשנות תוך כדי תנועה, לדייק ולאט לאט נוצר משהו. הרעיון הופך למציאות. המשהו החדש שנוצר, עם הזמן מתפתח, מתרחב ונולדים רעיונות נוספים חדשים. בדומה לאבן שזורקים למים ונוצרים סביבה מעגלים שמתרחבים ומתפשטים הלאה.

לפני מספר חודשים הרעיון של ערכת לוח החזון שליווה אותי הרבה מאוד זמן בדמיון, במחשבות התבשל ויצא לאור. ערכת לוח חזון אישי, התרחב לערכה זוגית, משפחתית, עסקית ומשם באופן טבעי נפתחו מעגלים נוספים חדשים ערכות לוח חזון עם קונספט, במטרה לחדד את הערך והמשמעות שרוצים לקבל או להעביר הלאה.

השבוע נוצרה הזדמנות להשיק את ערכת לוח החזון בקונספט unicorn לכבוד אירוע יום ההולדת של ביתי. בדומה לסדנאות קונספט שהנחתי, הקונספט לערכה נולד מתוך הקסם שאופף את החד קרן והמסר שרציתי להעביר לה, שלא תשכח ולו לרגע שלכל אחד יש את החד קרן שלו ולה את שלה, שתשתמש בו להיטיב עם העולם, לממש את עצמה ולדהור קדימה למרחקים בהנאה לעבר החזון.

Faith, vision and unicorn changes everything

כל חדי הקרן באשר הם מוזמנים ליצור לעצמם לוח חזון ייחודי ולדהור קדימה למימושו.


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →


אין תגובות

השאר תגובה

שים לב, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני שיפורסמו.