קופסה להפי האוור - כעת בהטבת השקה

איך חלום הפך למציאות?

פורסם ע"י meital azari בתאריך

כשמוכנות פוגשת הזדמנות הקסם קורה

הגשמתי חלום ביום הולדת 44. הכל התחיל מרעיון שנרקם בדמיון, ישב הרבה שנים במגירה, התבשל עם השנים ואני איתו. הרעיון היה להפיק אירוע קונספט בוטיק המחבר בין נשים ודרך החוויה יעופו למקומות קסומים. מפה לשם זכיתי השנה להכיר במהלך קורס לבעלות עסקים 4 נשים מופלאות. קיבלנו משימה לכתוב פוסט בבלוג אישי על החלום שלנו. כשמוכנות פוגשת הזדמנות הקסם קורה. החלטתי לכתוב על המשאלה הזאת. לאחר שכל משתתפות הקורס קראו את החלום של האחרות הבנו שיש כאן אפשרות לשיתופי פעולה מרהיבים. נרקמו חיבורים מיוחדים והחלטנו לצאת לדרך משותפת להגשים חלום. ביום האהבה זה התגשם, אירוע בוטיק חוויתי באווירה פריזאית, במלון יוקרתי מפנק. האירוע כלל הרצאות וסדנאות מעוררות השראה למימוש עצמי. הרבה נצנצים של אהבה ושמחה התפזרו לכל עבר.

הנה הצצה לכל הטוב שהיה שם

המשתתפות נהנו מהרצאות וסדנאות חוויתיות מניעות להגשמה ומימוש עצמי. השותפות המוכשרות לאירוע היו: ורד דנוס יועצת סטייל ותדמית אישית הנחתה סדנה ‘סטייל כדרך חיים'. המשתתפות קיבלו זריקת אנרגיה למימוש הפוטנציאל ויצאו מהסדנה עם ערך הכי חשוב לנשים לאהוב את עצמן ולהיות הגרסה הכי טובה. אורנית אלוני, צלמת, מעצבת גרפית ומיתוג, מנחה סדנאות פוטותרפיה, הנחתה סדנה נפלאה על ‘הסודות מאחורי המצלמה’. האומץ להחשף,  להיפתח ולהרגיש הכי נוח מול המצלמה ובכלל בחיים. שתי האחיות המוכשרות רויטל רוט והילה ניסן, מעצבות ומפיקות אירועי בוטיק ומנחות סדנאות סטיילינג, עיצבו את האירוע בקונספט 'פריז' והנחו יחד איתי סדנת לוח חזון. המשתתפות כתבו את החזון שלהן ויצרו לוח חזון אישי מעוצב שיהווה עבורן השראה להגשמת החלומות.

איילה רוטפוס, יזמת, מרצה ומאמנת אישית הרצתה על ‘המזל רוקד עם האמיצות’, פיזרה כמויות גדושות של אומץ, הרבה מזל וטיפים נפלאים על כל מה שעושה נשים מאושרות. לקינוח נהנו הנשים בערב מסדנת צחוק של האחד והיחיד שלמה צחוק, שהביא איתו אנרגיה מטורפת והרבה שמחה. החיבורים המיוחדים והערך שרצינו להעביר הלאה לנשים הפכו את האירוע לקסם אחד גדול. מאחלת לכל הנשים באשר הן להקשיב לפעימות הלב, לדבר בקול רם את החלומות, לדמיין, להעז, להתחבר אל האנשים הנכונים ולעשות שיתופים מופלאים. הקסם קורה.

   

 


שתף את הפוסט



הפוסט הבא →


אין תגובות

השאר תגובה

שים לב, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני שיפורסמו.